• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 275
Poäng
997
<Säljes Presentkort på INET> Hej alla. Jag har ett presentkort (Digitalt E-presentkort) alltså inte ett fysiskt presentkort, räcker med en kod. Presentkortet är på butiken: Inet se butik: INET.SE https://www.inet.se/
Värde: 10.000 SEK :-

Då jag har absolut NOLL intresse i utbudet i Inets butik efter att ha hittat en Iphone redan väljer jag sälja presentkortet.

Säljes för 7000 :-
Tjäna 3000:-

En gåva till någon på Lånforum som antingen behöver något från Inet eller vill tjäna lite på detta.

OBS:
Om du är trovärdig person och bra rykte på forumet är jag mer än villig gå först.
Är du inte trovärdig är jag mer än villig hitta någon som kan agera mellanhand i detta byte, exempelvis kanske någon trovärdig på forumet som ägaren självt om han är villig ställa upp på det (Lånforum.se) Eller exempelvis Terry på forumet. Alternativt att du betalar och sedan får du kortet direkt då det är endast en kod som behövs.

Kan även mötas upp IRL.

Först till kvarn. Inget prutande då jag känner jag redan satt ett väldigt lågt pris men tänker inte vara petig kring ett kort som jag i princip fick gratis, samt inte har behov av.

Tips: Lägg ut på Tradera. Med en auktion på 3 dagar där, får du troligen ut mer cash för ditt presentkort. Säker hantering också.
 

jiha

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
8 April 2021
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
26
Poäng
92
Intresserad av nya iphone 13 max pro. bor i Gävle och kan åka en bit då jag inte vill köpa på distans.
 

yves123

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
5 Oktober 2020
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Tips: Lägg ut på Tradera. Med en auktion på 3 dagar där, får du troligen ut mer cash för ditt presentkort. Säker hantering också.
Jättebra tips om det inte gäller mig, jag har tyvärr haft obetalda fakturor hos Tradera (Visste inte om att de skickar ut fakturor senare tid på annonserna man lägger ut) De var obetalda ett tag och då stängdes mitt Tradera konto.

Så nu har man ett Presentkort på Inet man varken kan lämna in för cash i butiken eller köpa något för det, har all elektronik jag vill ha, finns verkligen inget jag vill ha från Inet.

Om någon skulle vara villig sälja mitt Presentkort på Tradera för låt säga 8.000 eller mer om du/ni lyckas höja det så länge det är billigare än presentkortets värde är jag villig ge ut någon summa som kompensation, vad summan blir kan vi givetvis diskutera.

(Du lägger ut annonsen, tar emot pengarna, du får koden av mig när pengarna är mottagna från köparen, och du ger sedan koden till köparen, sedan skickar du ut min del och behåller din del dvs kompensationssumman).

Lippe, har du andra tips som inte omfattar Tradera? Blocket finns bara prutare. Men det är nog det bästa efter Tradera tänker jag?
 

yves123

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
5 Oktober 2020
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Jag är nog intresserad av detta.
Du sökte ett grafikkort, finns något på Inet eller andra delar möjligtvis? Då kanske presentkortet är något för dig.

Skriv gärna vad du vore isåfall villig att betala för det.

Vi kommer säkert överens om hur vi ska gå tillväga och göra, som skrivet är jag mer än villig använda en trovärdig mellanhand här på forumet finns en del som är väldigt trovärdiga här och har varit aktiva sen forumets start :)
 
Senast ändrad:

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 275
Poäng
997
Jättebra tips om det inte gäller mig, jag har tyvärr haft obetalda fakturor hos Tradera (Visste inte om att de skickar ut fakturor senare tid på annonserna man lägger ut) De var obetalda ett tag och då stängdes mitt Tradera konto.

Så nu har man ett Presentkort på Inet man varken kan lämna in för cash i butiken eller köpa något för det, har all elektronik jag vill ha, finns verkligen inget jag vill ha från Inet.

Om någon skulle vara villig sälja mitt Presentkort på Tradera för låt säga 8.000 eller mer om du/ni lyckas höja det så länge det är billigare än presentkortets värde är jag villig ge ut någon summa som kompensation, vad summan blir kan vi givetvis diskutera.

(Du lägger ut annonsen, tar emot pengarna, du får koden av mig när pengarna är mottagna från köparen, och du ger sedan koden till köparen, sedan skickar du ut min del och behåller din del dvs kompensationssumman).

Lippe, har du andra tips som inte omfattar Tradera? Blocket finns bara prutare. Men det är nog det bästa efter Tradera tänker jag?

Tips på alternativ till Tradera: https://www.pengar.se/salja-saker

Synd att du spärrat dig på Tradera. Jag tycker man får bra betalt där för presentkort och liknande. Det är många som är aktiva där.
 

yves123

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
5 Oktober 2020
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Tips på alternativ till Tradera: https://www.pengar.se/salja-saker

Synd att du spärrat dig på Tradera. Jag tycker man får bra betalt där för presentkort och liknande. Det är många som är aktiva där.
Jag blev spärrad pga obetalda fakturor sedan ett tag. Väntar in svar på vart jag betalar fakturorna (som förmodligen är i inkasso nu) Ifall jag då kan använda Tradera igen dem svarade ja, så får se vad jag löser, inte bästa ekonomin just nu men ett alternativ i framtiden givetvis.

Ja presentkort är ju generellt väldigt lättsålt, vill man till exempel handla i den specifika butiken är det ju som att få rabatt om man köper ett billigare presentkort från någon att använda.

Tack för alternativet, är folk aktiva där? :)
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
398
Poäng
487
iPhone 13 PRO 256GB Gold kommer finnas till försäljning efter fredag den 24/9
Pris 12,000 kr
De som är intresserade kan skicka PM till mig
 

denise77

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
8 Januari 2013
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
18
Poäng
62
Kollar om intresse finns..
Har en Samsung Galaxy S21 5 G 128 GB helt ny i obruten förpackning att sälja
Samt en IPhone 12 mini 128 GB även den helt ny obruten förpackning.
Bor i Gbg området , alt skickas spårbart. Skicka dm om intresse.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp